Wij kunnen ons goed voorstellen dat je als lid veel vragen hebt over jouw club of sportabonnement. Voor al je vragen zijn wij dagelijks bereikbaar. Hieronder hebben wij de meest gestelde vragen op een rijtje gezet.
1. Ik heb mijn abonnement een jaar vooruitbetaald. Wat betekent dit voor mij?
Alle leden die een jaar vooruit hebben betaald hebben een mail ontvangen over de verschillende opties ter compensatie van de sluiting. Heb je deze mail niet ontvangen, neem dan contact met ons op.
Wij plaatsen functionele en persoonlijke cookies op onze website. Functionele cookies plaatsen wij altijd, omdat deze noodzakelijk zijn om de website goed te laten functioneren en het gebruik te kunnen meten.
Door op 'Accepteren' te klikken, ga je akkoord met het plaatsen van zowel functionele als persoonlijke cookies. Bij instellingen kun je een andere voorkeur aangeven.
Wanneer je onze website bezoekt, kunnen we informatie over je bezoek verzamelen door het plaatsen van cookies. Je kunt hier aangeven welk type cookie we mogen plaatsen.