Stilzitten is geen optie, start vandaag nog! Nu gratis inschrijven

Veel gestelde vragen

Wij kunnen ons goed voorstellen dat je als lid veel vragen hebt over jouw club of sportabonnement. Voor al je vragen zijn wij dagelijks bereikbaar. Hieronder hebben wij de meest gestelde vragen op een rijtje gezet. 

1.       Ik heb mijn abonnement een jaar vooruitbetaald. Wat betekent dit voor mij?

Alle leden die een jaar vooruit hebben betaald hebben een mail ontvangen over de verschillende opties ter compensatie van de sluiting. Heb je deze mail niet ontvangen, neem dan contact met ons op.

 

2.       Welke voorbereidingen hebben jullie getroffen voor wanneer de sportclub weer opent?

We hebben al onze clubs heringericht en verschillende maatregelen getroffen zoals het plaatsen van plexiglas om veilig trainen mogelijk te maken. Wij zorgen dat onze clubs volledig voldoen aan de voorwaarden die het RIVM en de overheid opstellen.

 

3.       Gaan jullie speciale uren open stellen voor de kwetsbare doelgroepen?

Wanneer hier vraag naar is zullen we zeker kijken welke mogelijkheden wij hiervoor kunnen aanbieden.

 

4.       Hoe gaat het reserveren in zijn werk?

Het reserveren gaat via de app. Download de Go4Fit app in de Appstore of Googleplay. Voor leden die geen smartphone hebben kunnen telefonisch een reservering doen.

 

5.       Ik had nog ritten die ik mocht inhalen, omdat ik een abonnement heb voor 1x per week. Ben ik die nu kwijt?

Nee hoor, alle ritten zijn uiteraard nog geldig.

Go4Fit